تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 10:29
کد خبر : 93393

ثبت نام یک هزار و ۲۶۵ داوطلب در انتخابات شوراهای روستا در گیلان

ثبت نام یک هزار و ۲۶۵ داوطلب در انتخابات شوراهای روستا در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان از ثبت نام یک هزار و ۲۶۵ داوطلب طی دو روز گذشته در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در استان خبر داد. مجید هاشم پور روز چهارشنبه در این مورد افزود: از این تعداد؛ ۸۰۵ داوطلب در دومین روز ، ثبت

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان از ثبت نام یک هزار و ۲۶۵ داوطلب طی دو روز گذشته در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در استان خبر داد.

مجید هاشم پور روز چهارشنبه در این مورد افزود: از این تعداد؛ ۸۰۵ داوطلب در دومین روز ، ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: از مجموع یک هزار و ۲۶۵ ثبت نام کننده تا کنون یک هزار و ۱۶۹ نفر معادل۹۲ درصد مرد و ۹۶ نفر نیز معادل هشت درصد آنها را بانوان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به سه شیوه ثبت نام غیرحضوری و یک شیوه حضوری (مراجعه به ۴۴ بخشداری استان) اظهار داشت: طی این مدت ۵۱ درصد از ثبت نام کنندگان غیر حضوری و ۴۹ درصد به صورت حضوری ثبت نام کرده اند.

هاشم پور گفت : سه شیوه غیر حضوری از طریق تلفن همراه، کامپیوترهای شخصی و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاهای استان برای ثبت نام فراهم است ضمن آنکه با مراجعه حضوری به ۴۴ بخشداری استان فرآیندثبت نام از داوطلبان استان نیز انجام می شود.

وی تاکید کرد: داوطلبان از موکول کردن ثبت نام به روزها و ساعات پایانی بپرهیزند تا در صورت نقص در مدارکشان فرصت رفع نقص پرونده را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان برای استفاده از تلفن همراه جهت ثبت نام حتما از تلفن های همراه شخصی خود استفاده کنند؛ ضمن آنکه در ثبت نام اعم از حضوری و غیر حضوری باید پیامکی تحت عنوان «ثبت نام شده قطعی شده است» را دریافت کنند.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر تا بیست و دوم فروردین ماه ادامه دارد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری روز ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.